אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / אינטרנט / איך לשפר את ההמרות באתר שלכם
הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

17 בינואר 2018 על ידי The Insider כתוב תגובה

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר.

המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות – הרשמה לניוזלטר, קנייה, יצירת קשר ועוד. המרות הן בדיוק המטרה שאנחנו שואפים אליה כאשר אנחנו מנסים למשוך לקוחות ויש סיבות שונות למה חלק מצליח לקבל יחס המרות גבוה ביחס לסכום שהושקע בכך לבין מי שאינו מצליח להגיע לזה. הסיבות לכך מגוונות ותמיד אפשר לשפר.

לפי הבלוג SEODude, הבסיס הוא לזכור שכל אתר וכל חנות הם כמו חנות פיזית ואנחנו מתייחסים למי שנכנס לשם בדיוק כמו לכל לקוח שנכנס לחנות. מכאן אפשר להבין מה כדאי לעשות גם באופן אינטואיטיבי. ככל שהלקוח שלכם נשאר יותר זמן יש יותר סיכוי שיבצע את הפעולה הזאת וזה מה שחשוב לזכור.

מה לעשות לשיפור ההמרות?

  • בניית משפך מכירה – משפך מכירה הוא בדיוק מה שבונים גם בסופרמרקט כאשר מעודדים קנייה של מוצרים יקרים או רבים יותר על ידי סידור נכון והעמדת מדפים ליד הקופה. גם בניית האתר שלכם צריכה להיראות כך וככל שמתקרבים לסוף הדף או לסוף פעולת הקריאה צריך למצוא דרך מדרבנת את המכירה על ידי התוכן הנכון, פיזור טופס יצירת קשר וכפתורי קנייה ועוד טריקים דומים.
  • להיות ענייני ובלי הטעיות – לא לספר סיפורים על פעולות שמטרתן אינה מה שהוצהר. אם מדובר בכפתור מכירה אל תקראו לזה כפתור פעולה או המשך משום שהלקוחות הזועמים על ההטעיה שיגיעו לטופס מכירה לעזבו את האתר ולא יחזרו אליו. גם לא למרוח את הקונה אלא לספר לו בדיוק מהו השלב הבא. פזרו טפסים של יצירת קשר והסברים על תהליך הקנייה בצורה בהירה ולא מטעה.
  • עיצוב ותכנון שמשאיר את הלקוח כמה שיותר – אפשר להשאיר לקוחות זמן רב באתר על ידי בניית אתר מעניין שירתק אותו ועל ידי פרסום תוכן מעניין, הצעת פעילות מעניינת ולאו דווקא בתשלום. עשו את האתר שלכם שווה ולא סתמי, עם חוויית משתמש שאינה מעצבנת והם יישארו ואף יחזור.
  • מהירות טעינת אתר גבוהה – היום אתרים אטיים במיוחד ננטשים מהר, אלא אם כן יש עניין מיוחד למי שצריך להישאר שם. במקרים כאלה בדקו את מהירות האתר שלכם, את האחסון אם הוא מתאים לנפח האתר שלכם ואל תזלזלו בחוויית המשתמש שעשוי לנטוש אתכם בגלל תסכול. זכרו שזה גם משפיע על הגלישה במובייל ושם נעשית עיקר הגלישה היום באתרים.
  • רספונסיביות – מי שאינו בונה אתר רספונסיבי מהיר ונוח לניווט מפסיד עשרות אחוזים של לקוחות משום שכבר היום היקף הגלישה במובייל מתחיל לגבור על היקף הגלישה במחשבים. נוחות הגלישה ובתפעול דרך מובייל היא קריטית לכם.
  • לא למלכד את הלקוחות – אחת הבעיות בטופס יצירת קשר היא החובה להשאיר טלפון, למשל. לקוחות רבים יוותרו על התענוג משום שברור להם שיקבלו במוקדם או במאוחר טלפון ממחלקת המכירות. כך שאו שהמוצר שלכם חייב להיות אטרקטיבי או שכדאי שיהיו כמה אפשרויות ללקוחות שרוצים טלפון וללקוחות שורצים לדעת יותר אבל לא להתחייב כעת. כמו כן, אל תחייבו כל גולש באתר שלכם להירשם כמנוי לרשימת הדיוור כדי להמשיך לגלוש ולראות את שאר התוכן באתר משום שאז תאבדו אותו לחלוטין. השאירו זאת תמיד כאופציה מפתה, אולי עם הטבה או מתנה כלשהי ואף פעם לא חובה.

עוד דברים מעניינים ב The-Insider:

  • המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט
  • 7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

מתוייק תחת: אינטרנט מתוייג כ:מקדם אתרים, קידום אורגני

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

פותחים עסק – איך לפתוח עסק לגיזום וכריתת עצים?

המחשב נפרץ? אבטחת מידע בעסקים קטנים

המדריך לעסקים לקראת סוף שנת המס 2016 – להורדה

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·