משרד הפרסום, האינטראקטיב והדיגיטל HI-Light בבעלות איש הפרסום אלי טנא, הודיע על רכישתה של חברת "WEBSEM", המתמחה בשיווק דיגיטלי. WEBSEM היא מהחברות הגדולות בישראל לשיווק באינטרנט, קידום אתרים וניהול תקציבי פרסום גדולים ב-Google וברשתות החברתיות. תקציביה המצטברים של החברה המנוהלים על-ידה בגוגל ופייסבוק הינם מהגבוהים בישראל.
בעקבות הרכישה יפעלו HI-Light ו- WEBSEM כשני מותגים עצמאים אך בסינרגיה מקצועית ושיווקית מלאה. היקף העסקה מוערך בכ-5 מיליון ש"ח.
WEBSEM, אשר הוקמה לפני 11 שנה על ידי אסף פז ומיקי לרנר, תנוהל על ידי אלי טנא וחגאי קרסיק, המנהל בפועל את פעילותה כיום. פז ולרנר ישמשו דירקטורים בחברה ויועצים מלווים. אסף פז ומיקי לרנר יעברו לנהל את Qualimatch, סטארט אפ שהוקם במאי 2016, מתוך ההיכרות רבת השנים של עולם הדיגיטל של היזמים מ-WEBSEM.
WEBSEM"", סוכנות פרסום המתמחה בעולם השיווק הדיגיטלי, הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בשיווק דיגיטלי וקידום עסקים ברשת. החברה עובדת כיום עם הארגונים המובילים במשק ועוסקת במגוון תחומים, ביניהם: PPC (פרסום ממומן), SEO (קידום אורגני), שיווק וקידום ברשתות חברתיות – SMO, קידום ב Taboola- ובOutbrain-, כתיבה, הפקת והפצת תוכן, שירותי סטודיו שירותיAnalytics ועוד. החברה משמשת כמרכז הדרכה מורשה של גוגל ישראל ל-Google AdWords, ובעלת הסמכה רשמית של גוגל לניהול פרסום ב- Google AdWords וניתוח חשבונות ב-Google Analytics, ואף זכתה במקום ראשון בפיילוט "תכנית השגרירים" של גוגל ישראל". בין לקוחות WEBSEM: אוניברסיטת אריאל, רשת המלונות קראון פלזה, וואלה שופס, השטיח המעופף ועוד.
אלי טנא, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום HI-Light, מציין: "משרדי הפרסום הפועלים כיום חייבים לספק תחת קורת גג אחת פעילות של פרסום אוף ליין ואון ליין לצד פעילות שיווק דיגיטל מוכוון תוצאות ושיווק ברשתות החברתיות. פעילותה של WEBSEM צפויה לחזק את מגוון השירותים הכולל של קבוצת Hi-Light, לייעל ולהעצים את הלקוחות, היכולים לקבל את כל מערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת. בזכות הצטרפותה של WEBSEM לקבוצה, נוכל להציע פתרונות מקיפים אשר ישלבו בין פלטפורמות פרסום מסורתי לפלטפורמות דיגיטליות. כך, נוכל לתת מענה מקיף ואיכותי לפרסום בכל הערוצים הרלוונטיים, ולסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרים עסקיים ושיווקיים שנעשים מורכבים מיום ליום".
"החיבור עם HI-light, הנו מהלך טבעי אשר נועד להרחיב ולקדם את מכלול השירותים ששתי החברות מעניקות בתחום הפרסום והשיווק. על-ידי שיתוף פעולה פורה, זה נוכל לפתח תובנות עסקיות מעמיקות, ליצור דרכי פעולה ואסטרטגיות חדשות שיאפשרו להוביל את המשרד לעידן הפרסום החדש", מציין חגאי קרסיק, מנהל מחלקות הדיגיטל בחברת WEBSEM.
אודות HI-Light
היי לייט תקשורת שיווקית הוא משרד פרסום ושירותי תקשורת שיווקית, אשר הוקם בשנת 2002 על-ידי אלי טנא ומנוהל בשנים האחרונות על-ידי שלי טנא-ברקאי. המשרד משלב בין הפרסום באמצעי התקשורת המסורתיים לניו מדיה ופרסום אינטרנטי, ומציע מגוון שירותים החל מייעוץ ויצירת מהלכי פרסום וכלה בבניית אסטרטגיות שיווקיות, זאת בשילוב טכנולוגיות פרסום מתקדמות ומהלכי פרסום, ראייה וניסיון שיווקיים ייחודיים.
לצד פעילותה כמשרד פרסום, מפעילה היי-לייט מחלקת מדיה היוזמת פלטפורמות תוכן ענפיות בשת"פ עם חברות תקשורת מוכרות ו/ואו ביוזמה עצמית.
כתיבת תגובה