אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / כלים עסקיים / geekapps – פלטפורמה חדשה ליצירת אפליקציה לעסק

geekapps – פלטפורמה חדשה ליצירת אפליקציה לעסק

5 בדצמבר 2016 על ידי The Insider תגובה אחת

אסי ישראלוף ואמיר שאול, גזבר הכספים של אינטל משקיעים בפיתוח ישראלי – פלטפורמת גיק אפפס.
פלטפורמה ליצירת אפליקציה לבית העסק במחיר שווה לכל כיס, 14 ימי ניסיון ללא תשלום, חנות און ליין לכל עסק ומערכות ייחודיות לחוויית משתמש יוצאת דופן.

גיק אפפס הינה פלטפורמה ליצירת אפליקציה לבית העסק  שמבקשת לבשר על מהפיכה בעולם האפליקציות, כמו גם בעולם המסחר האלקטרוני, חנויות און ליין והזנק לכל עסק מהקטן ביותר לגדול ביותר.

מדובר בפיתוח ישראלי, של אדי כץ וגיא עמר, אפליקציה בעלת ממשק "נייטיב" ללא יציאה לדפדפן בשום שלב, מה שיוצר חווית ייחודית עבור המשתמש. הפיתוח מאפשר לבעל האפליקציה לנהל את האפליקציה שלו, החל מבחירת הלוגו, טמפלט לבחירה, ריבוי שפות  או ריבוי מטבעות, הצבעים של האפליקציה ועוד… להבדיל ממיזמים דומים, בהם הבחירה היא בהתאם לפייסבוק או כל גורם אחר. מדובר באפליקציה אישית, על שם העסק  בגוגל פליי ובאפ סטור. בונה האפליקציה ייהנה ממערכת "התראות דחיפה", ללא כל עלות, כהתראה במכשיר הנייד כמו כן באפשרות שליחת הודעות פוש ללקוחות האפליקציה, כך שמדובר בכלי שיווקי יעיל וחינמי. בגיק אפפס, בעל האפליקציה מנהל את הפיצ'רים בתוך האפליקציה, הוא בונה את החנות שלו בעזרת מערכת פשוטה וקלה שמשמשת כ- SHOP ONLINE והוא זה שבונה את מערכת הבוקינג, את הגלריה שלו ומזין פרטים "אודות" בית העסק. שום דבר לא מפנה החוצה, כל הממשקים הם "אין האוס".

מאפיין חשוב נוסף הוא הקשר של בעל האפליקציה עם הלקוחות שלו  והקשר בין הלקוחות עצמם, בארטיגיק נמצא את אפשרות הצ'אט און ליין – היכולת של בעל עסק לשמור על קשר רציף עם הלקוחות שלו ויותר מכך, המערכת מאפשרת ללקוחות שלו לדבר בינם לבין עצמם. יחד עם הצ'אט ישנו ה"פיד", מערכת עדכונים, כל פוסט חדש מגיע לכלל הלקוחות שברשותם האפליקציה כפוש לנייד. כל לייק שמישהו עושה לפוסט שאחר העלה מגדיל את האינטראקציה בין לקוחות בית העסק. ( ניתן להתרשם מהמוצר, מהשירות, מהמחיר, להמליץ וכדומה…..). מערכת עדכון און ליין "סיגנל אר" היא כלי נוסף בממשק הניהול של בעלי האפליקציות, באירוע חדש תדע להתריע ע"י צליל ובועה כחולה. אין צורך לרענן את העמוד בכדי לראות אירוע חדש.

על מנת להתחיל בבניית האפליקציה, נכנסים לעמוד הנחיתה לבצע רישום למערכת או כניסה לאדמין פאנל ע"י הזנת שם משתמש וסיסמא. בכתובת-  www.artygeekapps.com

עלויות האפליקציה הן חדשות מרעננות, מדובר במחירים שמאפשרים לכל מי שחפץ באפליקציה ובחנות און ליין להיהפך להיות בעלים של מיזם משלו תוך שעתיים, החל מדולר אחד בחודש לאפליקציה שמספיקה לרוב הצרכים כעסק. 49 דולר בחודש ותהיה לך חנות לכל דבר!! אנשי גיק אפפס הם שמעלים את האפליקציה לאוויר לגוגל פליי ואפ סטור ללא כל עלות נוספת מצד בית העסק ותוך ימים בודדים! אין דבר דומה לזה בעולם.

בבחינת תנאי התשלום, "14 ימי ניסיון ללא צורך בכרטיס אשראי" , להבדיל מחברות רבות, ארטיגיק מאפשרת לכל מי שחפץ באפליקציה, להירשם ולבנות לעצמו אפליקציה בשלושה שלבים פשוטים וללא כל צורך בכרטיס אשראי או התחייבות. מבדיקות פנימיות שערכה החברה, נראה נתון מובהק של 90% ממי שעושה טרייל ומשקיע בבניית אפליקציה משדרג מהר מאוד לאחת מהתוכניות שמוצגות להלן.

בעל האפליקציה מקים לעצמו חשבון פייפ אל או משתמש בחברת הסליקה שלו  ומגדיר אחד מהם שניות בדקות ספורות בממשק הניהול שלו.

כל הכסף שמתקבל באפליקציה מועבר לחשבונו ישירות ללא כל מעורבות מצד חברת גיק אפפס או כל מעורבות חיצונית אחרת.

התוכניות המוצעות לבעל האפליקציה  הינן בייסיק, פרופסונל ופרמיום:

תכנית "בייסיק" – עלות הקמת אפליקציה חד פעמית בסך של 99 דולר ותשלום חודשי קבוע של 1 דולר בחודש ללא כל התחייבות. בעל האפליקציה מקבל את כל הפיצ'רים האפשריים למעט חנות און ליין ומערכת בוקינג.

 

תכנית "פרופסונל" – עלות הקמת אפליקציה חד פעמית בסך של 99 דולר ותשלום חודשי קבוע של 49 דולר בחודש ללא כל התחייבות. בעל האפליקציה מקבל את כל הפיצ'רים האפשריים כולל חנות און ליין ולמעט מערכת בוקינג.

 

תכנית "פרמיום" – עלות הקמת אפליקציה חד פעמית בסך של 99 דולר ותשלום חודשי קבוע של 99 דולר בחודש ללא כל התחייבות. בעל האפליקציה מקבל את כל הפיצ'רים האפשריים כולל חנות און ליין ומערכת בוקינג – כלי לזימון תורים דרך האפליקציה. משתמש הקצה יכול לבחור את נותן השירות שהגדיר בעל האפליקציה באדמין פאנל ואת סוג השירות ואת התאריך שמתאים לו. שם משתמש הקצה יוכל לבחור שעה שפנויה. לאחר קביעת התור המערכת שואלת את משתמש הקצה האם ברצונו לשמור את התור שקבע ביומן האישי שלו בטלפון. תקף גם למכשירי אנדרואיד וגם למכשירי אפל.

 

 

רקע על החברה והמייסדים:

חברת ארטי גיק אפפס בע"מ הוקמה במאי 2016 ע"י אדי כץ וטארס טרסנקו (הבעלים של ארטי גיק ישראל)  והיזם גיא עמר. משרדי החברה ממוקמים בירושלים ומכילים את המטה הראשי וחלק מיחידות הפיתוח, שאר יחידות  הפיתוח, מוקד שירות ומוקד מכירות לארה"ב ממוקמים במשרדי החברה באירופה. החברה מעסיקה כיום למעלה מ- 50 עובדים בארץ ובחו"ל.

אדי כץ- בן 35, נשוי ואב לשלושה ילדים, ירושלמי (דור שמיני), יזם וסטארטאפיסט. רקע מתחום הפיננסיים והבנקאות.

גיא עמר- בן 23, רווק, ירושלמי, יזם וסטארטאפיסט.

טארס טרסנקו – בעלים של חברת ארטי גיק אירופה. נבחרה לחברת IT  המובילה במזרח אירופה.

משקיעים בחברה –

אמיר שאול, גזבר  EMEA,  אינטל – מנהל ארגון הגזברות מאז 2008. הצטרף לאינטל בשנת 2000 ומילא תפקידים שונים במחלקת הגזברות שכללו בין היתר ניהול תזרים מזומנים, הגנות מטבעיות ניהול סיכונים וניהול עודפי המזומנים של החברה (כ-10 מיליארד דולר). תחומים נוספים עליהם קיבל אחריות לאחרונה הינם ההפרשות הפנסיוניות של אינטל באירופה, מוצרים פיננסיים מורכבים ולאחרונה גם היה שותף להנפקת החוב של אינטל העולמית בארה"ב. כיום אחראי על כל תחומי הגזברות של אינטל באירופה מזרח תיכון ואפריקה.

אסי ישראלוף ,( מה קשור), הצטרף לחברה כמו גם חברת מועצת עריית ירושלים ומי שאחראית על הסטרטאפים בעיר הגברת פלור נחום חסן שהצטרפה לדירקטוריון החברה על תקן CCO ומי שאחראית על שיתופי פעולה אסטרטגיים. לאחרונה החברה חתמה על הסכם הפצה עם חברת הקופות הגדולה בישראל, כשמהות שיתוף הפעולה בא לידי ביטוי בכך שכל הזמנה שתתבצע על ידי הלקוח באפליקציה תתורגם להזמנה שתופיע במחשב העסק ומשם יוכל כל עובד להדפיס ולנהל את ההזמנה.

וזו רק ההתחלה……..

קצת על הרעיון –

הרעיון נולד בפגישה בין אדי וגיא. לאדי רקע בפיתוח אפליקציות ובמורכבות שלהן ומכאן גם בעלויות הבלתי נתפסות של בניית אפליקציה לבית עסק. נולדה שיחה שמהותה הייתה ההבנה שהצורך מצד בתי עסק קטנים כל כך גבוה והביקוש הוא אדיר, מכאן ועד פיתוח הרעיון הלכה למעשה לא השאיר הרבה ברירות אלא לקחת את זה בשתי ידיים ולהתחיל לאפיין את הפתרון ומכאן הדרך לשורת הקוד הראשונה הייתה קצרה מאוד. נכון להיום יש כמה מיליוני שורות קוד במספר מערכות שונות שמרכיבות את המערכת שנקראת ארטי גיק אפפס. כיום יש כמה מאות לקוחות. בנוסף, במהלך חודש נובמבר נפתח מרכז מכירות טלמרקטינג עבור השוק האמריקאי. במוקד נמצאים 15 נציגים על בסיס יומי במשמרות יום ולילה.

מתוייק תחת: כלים עסקיים

תגובות

  1. אברהם בן חור פלגי אומר

    3 באפריל 2017 אל23:53

    אני אהייה מאוד מאושר אם זה יתאים לי.

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

פותחים עסק – איך לפתוח עסק לגיזום וכריתת עצים?

תוכנית עסקית להבראה והתייעלות העסק

עושים שירות חובה: איך הפך שירות לקוחות 24/7 למצרך הכרחי לעסקים ומוסדות

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·