אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / כללי / כנס טכנולוגיה בשירות הנגישות ביוזמת נגישות ישראל ובנק הפועלים
יובל וגנר; ריק קפלן; אריק פינטו; אורן שגיא

כנס טכנולוגיה בשירות הנגישות ביוזמת נגישות ישראל ובנק הפועלים

22 בנובמבר 2016 על ידי The Insider כתוב תגובה

מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו: מחויבים לכך שהשירותים הבנקאיים הטכנולוגיים יהיו שימושיים וידידותיים לכולם, ובפרט לאנשים עם מוגבלויות; מוטלת עלינו החובה לייצר גיוון בתעסוקה

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "עבור רוב בני האדם המהפכה הדיגיטלית משפרת ומייעלת את החיים, עבור אנשים עם מוגבלויות היא משנה מציאות" | מייסד עמותת נגישות, יובל וגנר: "אם ניצור מחויבות של ארגונים להיות נגישים טכנולוגית, כדור השלג ירתום את כולם למטרה"

במהלך הכנס התקיים פאנל מנכ"לים בנושא "פתרונות הנגשה לארגונים" בו השתתפו מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא; מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר-תאני; מנכ"ל טלדור, נתי אברהמי ומנכ"ל IBM, ריק קפלן

 

בכנס נגישות טכנולוגית אשר התקיים אתמול (ב', 21.11) במועדון בנק הפועלים בת"א, הושק מיזם להפיכת ישראל למדינה נגישה לטכנולוגיה דיגיטלית לאנשים עם מוגבלויות וקשישים. לצד הכנס, נערכה תערוכת יזמי טכנולוגיה נגישה שכללה מתחם התנסויות טכנולוגיות.

השרה גמליאל ואריק פינטו. קרדיט: תמר מצפי.

השרה גמליאל ואריק פינטו. קרדיט: תמר מצפי.

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "עבור רוב בני האדם המהפכה הדיגיטלית משפרת ומייעלת את החיים, עבור אנשים עם מוגבלויות היא משנה מציאות. כשרה לשוויון חברתי, המובילה את המיזם הלאומי "ישראל דיגיטלית", אפעל לצמצום הפער הדיגיטלי ולהנגשת ההזדמנות שמביאה הדיגיטליזציה לאנשים עם מוגבלויות".

מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, ציין כי הנושא חשוב לו גם באופן אישי. "אני עצמי אדם בעל מוגבלות פיזית, ואני מכיר על בשרי את חשיבותה העצומה של הנגשה. חשוב לי להדגיש כי הרווח בשילוב בעלי מוגבלויות בחברה לא בא לידי ביטוי רק ברמה המוסרית. חברה שתדע לשלב באופן מלא את בעלי המוגבלויות תרוויח פעמיים: פעם אחת בצד הערכי, ופעם שנייה בתרומה למשק. יש כאן אוכלוסייה עם פוטנציאל תרומה אדיר למדינת ישראל, וככל שחלקים גדולים יותר ממנה ייכנסו למעגל העבודה, כך המדינה תצא נשכרת.

"בנק הפועלים רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות נושא מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפישת השירות והאחריות החברתית שלו. אנו רואים את עצמנו מחויבים לכך שגם השירותים הבנקאיים הטכנולוגיים יהיו שימושיים וידידותיים לכולם, ובפרט לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות".

יובל וגנר, מייסד ונשיא עמותת נגישות ישראל, סיפר על הפציעה אשר הותירה אותו משותק כאשר התרסק עם מסוקו עת שירת כטייס בחיל האוויר. "18 אחוז מהאוכלוסייה הם אנשים עם מוגבלויות, 11% הם קשישים, אסור לנו לאפשר עתיד שלא יהיה נגיש טכנולוגית ל 29%  אחוז מהאוכלוסייה בישראל. אם ניצור מחויבות של ארגונים להיות נגישים טכנולוגית, כדור השלג ירתום את כולם למטרה".

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל, אמר כי "סיסקו כחברה טכנולוגית בינלאומית מסתכלת על נושא הנגישות והנגשה טכנולוגית הן מבחינה תעסוקתית פנים ארגונית; והן בפיתוחים הטכנולוגיים אותם היא מפתחת עבור אנשים עם מוגבלויות, פריפריה ומגזרים אחרים. דוגמא לכך היא פיתוח נושא ה- connected health הבאה לחבר שימוש בכלי טכנולוגיה והשיתוף של סיסקו לבין חולים בכל הגילאים כדי להקל על הניתוק הנכפה עליהם כתוצאה מאשפוז/מצב בריאותי מיוחד המונע מהם תנועה חופשית. הדבר מתייחס גם לאנשים קשישים שלעיתים מאבדים את הקשר עם בני משפחה רחוקים או מתקשים להגיע ולצרוך שירותי רפואה בצורה סטנדרטית (הגעה למרפאה)".

מנכ"לית פייסבוק, עדי סופר-תאני ציינה את פעילותה של פייסבוק באופן גלובלי למען אנשים עם מוגבלויות ואמרה: "אין ספק כי בעשור האחרון עולם האינטרנט והמובייל הוא יוצא דופן, ואחת המשימות המשמעותיות ביותר היא לוודא את תרגום המשימות להרחבת פתרונות גם לאנשים עם מוגבלויות. לשם נוכל להגיע רק באמצעות שילוב האנשים השונים בתוך החברה, אשר יספקו את הפתרונות הנכונים ביותר".

מנכ"ל IBM, ריק קפלן התייחס לחשיבות שוויון ההזדמנויות בתוך כל גוף עסקי ואמר "אצלנו בחברה הגיוון מושרש עמוק, שוויון והזדמנות הם אצלנו בתוך החברה. חייבים לתת לאנשים את היכולת להצליח בעבודה לא משנה מה המגבלות שלהם, ולמשוך אנשים לממש את הפוטנציאל שלהם".

מנכ"ל טלדור, נתי אברהמי סיכם את דברי המשתתפים וקרא לחברות נוספות לקחת חלק בשילוב אוכלוסיות מגוונות: "הדרך הנכונה היא שילוב עסקים יחד עם פעילות למען הקהילה ושיפור למען האנשים. יש פה הזדמנות ענקית לכולם לתרום לחברה. יחד עם נגישות ישראל אנו נמשיך לראות כיצד להביא את המוצרים הטובים ביותר לשוק שיספקו מענה לכלל האוכלוסייה".

 

עמותת נגישות ישראל, אשר הוקמה בשנת 1999, נוסדה על מנת לקדם את הנגישות בישראל ולאפשר לאנשים עם מוגבלויות, קשישים ובני משפחותיהם להשתלב בחברה בשוויון, בזכות בכבוד ובעצמאות, תוך שיפור איכות חייהם.

מתוייק תחת: כללי

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

פותחים עסק – המדריך לפתיחת חברת הובלות

geekapps – פלטפורמה חדשה ליצירת אפליקציה לעסק

עושים שירות חובה: איך הפך שירות לקוחות 24/7 למצרך הכרחי לעסקים ומוסדות

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·