מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי
אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪.
כמעט 4 מליון ₪ בחודש.
האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח.
באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על אפשרות
להחזרה ללא עלות בתוך 14 יום ואף מציע הלוואה בשיתוף עם חברת כאל.
במקום השני נמצא אתר הקניות של שופרסל אונליין, תחת הסלוגן: :"עולם ענק של קניות באינטרנט".
הפרסומות של שופרסל מציגות שלל סיטואציות קניה, תחת סלוגנים משעשעים כדוגמאת: מחציל עד גריל,
מאבטיח ועד מדיח ועוד.
במקום השלישי נמצא NEXT, אתר הביגוד המקוון מבריטניה, הפעיל גם בישראל.
אתרים נוספים הנמצאים ברשימת המובילים הם: BUY ME, וואלה שופס, מחסני חשמל, YNET SHOPS ועוד.
נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "קניות האונליין צוברות תאוצה, וישראל שהשתרכה מאחור, מתחילה ליישר קו עם העולם המערבי.
עובדה זו אינה נעלמת מעיניהם של הקמעונאים הגדולים בארץ, ולראיה ההשקעות המאסיביות שלהם בפרסום בתחום זה.
הפרסומות בתחום עמוסות במסרים על מחיר זול, מגוון עצום, החזר ללא עלות ונוחות הממשק".
להלן טבלת 10 המפרסמים המובילים בפרסום בתחום זה:
CHINA BUY עם: 10,347,053
קבוצת שופרסל: 5,752,063
אתר NEXT – אתר קניות: 3,106,100
אופנת STORY עם 2,897,437
אתר buy me עם 2,341,621
וואלה: 1,902,796
מחסני חשמל: 1,734,732
ידיעות – YNET: 1,373,513
אתר MEDILINK :1,179,550
אתר קונים פלוס: 1,069,537
כתיבת תגובה