אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / כללי / משרד הפרסום HI-Light רכש את סוכנות הדיגיטל "WEBSEM"

משרד הפרסום HI-Light רכש את סוכנות הדיגיטל "WEBSEM"

9 בנובמבר 2016 על ידי The Insider כתוב תגובה

משרד הפרסום, האינטראקטיב והדיגיטל HI-Light בבעלות איש הפרסום אלי טנא, הודיע על רכישתה של חברת "WEBSEM", המתמחה בשיווק דיגיטלי. WEBSEM היא מהחברות הגדולות בישראל לשיווק באינטרנט, קידום אתרים וניהול תקציבי פרסום גדולים ב-Google וברשתות החברתיות. תקציביה המצטברים של החברה המנוהלים על-ידה בגוגל ופייסבוק הינם מהגבוהים בישראל.

בעקבות הרכישה יפעלו HI-Light ו- WEBSEM כשני מותגים עצמאים אך בסינרגיה מקצועית ושיווקית מלאה. היקף העסקה מוערך בכ-5 מיליון ש"ח.

WEBSEM, אשר הוקמה לפני 11 שנה על ידי אסף פז ומיקי לרנר, תנוהל על ידי אלי טנא וחגאי קרסיק, המנהל בפועל את פעילותה כיום. פז ולרנר ישמשו דירקטורים בחברה ויועצים מלווים. אסף פז ומיקי לרנר יעברו לנהל את Qualimatch, סטארט אפ שהוקם במאי 2016, מתוך ההיכרות רבת השנים של עולם הדיגיטל של היזמים מ-WEBSEM.

WEBSEM"", סוכנות פרסום המתמחה בעולם השיווק הדיגיטלי, הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בשיווק דיגיטלי וקידום עסקים ברשת. החברה עובדת כיום עם הארגונים המובילים במשק ועוסקת במגוון תחומים, ביניהם: PPC (פרסום ממומן), SEO (קידום אורגני), שיווק וקידום ברשתות חברתיות – SMO, קידום ב Taboola- ובOutbrain-, כתיבה, הפקת והפצת תוכן, שירותי סטודיו שירותיAnalytics  ועוד. החברה משמשת כמרכז הדרכה מורשה של גוגל ישראל ל-Google AdWords, ובעלת הסמכה רשמית של גוגל לניהול פרסום ב- Google AdWords וניתוח חשבונות ב-Google Analytics, ואף זכתה במקום ראשון בפיילוט "תכנית השגרירים" של גוגל ישראל". בין לקוחות WEBSEM: אוניברסיטת אריאל, רשת המלונות קראון פלזה, וואלה שופס, השטיח המעופף ועוד.

אלי טנא, מנכ"ל ובעלים של משרד הפרסום HI-Light, מציין: "משרדי הפרסום הפועלים כיום חייבים לספק תחת קורת גג אחת פעילות של פרסום אוף ליין ואון ליין לצד פעילות שיווק דיגיטל מוכוון תוצאות ושיווק ברשתות החברתיות. פעילותה של WEBSEM צפויה לחזק את מגוון השירותים הכולל של קבוצת Hi-Light, לייעל ולהעצים את הלקוחות, היכולים לקבל את כל מערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת. בזכות הצטרפותה של WEBSEM לקבוצה, נוכל להציע פתרונות מקיפים אשר ישלבו בין פלטפורמות פרסום מסורתי לפלטפורמות דיגיטליות. כך, נוכל לתת מענה מקיף ואיכותי לפרסום בכל הערוצים הרלוונטיים, ולסייע ללקוחות להתמודד עם אתגרים עסקיים ושיווקיים שנעשים מורכבים מיום ליום".

"החיבור עם HI-light, הנו מהלך טבעי אשר נועד להרחיב ולקדם את מכלול השירותים ששתי החברות מעניקות בתחום הפרסום והשיווק. על-ידי שיתוף פעולה פורה, זה נוכל לפתח תובנות עסקיות מעמיקות, ליצור דרכי פעולה ואסטרטגיות חדשות שיאפשרו להוביל את המשרד לעידן הפרסום החדש", מציין חגאי קרסיק, מנהל מחלקות הדיגיטל בחברת WEBSEM.

אודות HI-Light

היי לייט תקשורת שיווקית הוא משרד פרסום ושירותי תקשורת שיווקית, אשר הוקם בשנת 2002 על-ידי  אלי טנא ומנוהל בשנים האחרונות על-ידי שלי טנא-ברקאי. המשרד משלב בין הפרסום באמצעי התקשורת המסורתיים לניו מדיה ופרסום אינטרנטי, ומציע מגוון שירותים החל מייעוץ ויצירת מהלכי פרסום וכלה בבניית אסטרטגיות שיווקיות, זאת בשילוב טכנולוגיות פרסום מתקדמות ומהלכי פרסום, ראייה וניסיון שיווקיים ייחודיים.

לצד פעילותה כמשרד פרסום, מפעילה היי-לייט מחלקת מדיה היוזמת פלטפורמות תוכן ענפיות בשת"פ עם חברות תקשורת מוכרות ו/ואו ביוזמה עצמית.

מתוייק תחת: כללי

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

המחשב נפרץ? אבטחת מידע בעסקים קטנים

פותחים עסק – המדריך לפתיחת חברת הובלות

9 עקרונות לניהול עסק מצליח

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·