אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / אינטרנט / 39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

15 בנובמבר 2016 על ידי The Insider כתוב תגובה

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי

אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪.

כמעט 4 מליון ₪ בחודש.

האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח.

באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על אפשרות

להחזרה ללא עלות בתוך 14 יום ואף מציע הלוואה בשיתוף עם חברת כאל.

במקום השני נמצא אתר הקניות של שופרסל אונליין, תחת הסלוגן: :"עולם ענק של קניות באינטרנט".

הפרסומות של שופרסל מציגות שלל סיטואציות קניה, תחת סלוגנים משעשעים כדוגמאת: מחציל עד גריל,

מאבטיח ועד מדיח ועוד.

במקום השלישי נמצא NEXT, אתר הביגוד המקוון מבריטניה, הפעיל גם בישראל.

אתרים נוספים הנמצאים ברשימת המובילים הם: BUY ME, וואלה שופס, מחסני חשמל, YNET SHOPS ועוד.

נתי יעקובי מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "קניות האונליין צוברות תאוצה, וישראל שהשתרכה מאחור, מתחילה ליישר קו עם העולם המערבי.

עובדה זו אינה נעלמת מעיניהם של הקמעונאים הגדולים בארץ, ולראיה ההשקעות המאסיביות שלהם בפרסום בתחום זה.

הפרסומות בתחום עמוסות במסרים על מחיר זול, מגוון עצום, החזר ללא עלות ונוחות הממשק".

להלן טבלת 10 המפרסמים המובילים בפרסום בתחום זה:

CHINA BUY עם: 10,347,053

קבוצת שופרסל: 5,752,063

אתר NEXT – אתר קניות: 3,106,100

אופנת STORY עם 2,897,437

אתר buy me עם 2,341,621

וואלה: 1,902,796

מחסני חשמל: 1,734,732

ידיעות – YNET: 1,373,513

אתר MEDILINK :1,179,550

אתר קונים פלוס: 1,069,537

מתוייק תחת: אינטרנט

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

רוצים לפתוח עסק? הנומרולוגיה יכולה לעזור לכם

פותחים עסק – המדריך לפתיחת חברת הובלות

9 עקרונות לניהול עסק מצליח

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·