אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / כלים עסקיים / קמפיין לייקים לדף הפייסבוק ב2 שלבים מהירים
קמפיין לעסק בפייסבוק בשני שלבים

קמפיין לייקים לדף הפייסבוק ב2 שלבים מהירים

29 בדצמבר 2016 על ידי The Insider כתוב תגובה

איך לבנות קהל גדול של לייקים בפייסבוק ואיך לקבל הרבה לייקים של קהל ממוקד ולהשתמש בפייסבוק כמקור תנועה. אנשים שואלים לעתים קרובות, למה לבנות קהל גדול של עוקבים זה מאוד חשוב, ישנם 3 סיבות עיקריות בשביל התשובה הזאת:

ראשית: תנועה בחינם

ככל שקהל העוקבים שלך יותר גדול, ככה הפוסטים שלך יקבלו חשיפה אורגנית יותר גדולה מה שנותן לכם תנועה בחינם וקליקים לאתר. לא להיות חייבים לשלם על טראפיק זה מה שכולנו רוצים נכון?

שנית: זה הוכחה חברתית

אם לקוחות פוטנציאלים רואים שיש לכם קהל עוקבים גדול ופעיל אז הסיכוי שהם יקנו מכם הוא יותר גדול, זה לא כזה קשה למכור מוצרים לאנשים שרואים שיש לך 10,000 עוקבים.

שלישית: עלויות הפרסום שלכם יהיו נמוכות יותר

לפרסם באמצעות קהל מותאם אישית רק לקהל העוקבים שלכם הוא הרבה יותר זול מאשר לפרסם לקהל של אנשים שלא עוקבים אחריכם. נסו את זה בעצמכם ותראו את ההבדל.

שלב:1 מחקר ויצירה של קהל ממוקד

הנה מה שהרבה מהמשווקים עושים, הם פשוט יושבים וחושבים מי יכול להיות קהל הלקוחות שלהם. עכשיו, זה טעות גדולה, משום שככה הם מפספסים הרבה נתונים. מה שאנחנו נעשה זה אנחנו רק נתמקד בנתונים

אנחנו למעשה ניצור "אווטר" לקהל שלנו בשימוש עם Audience Insights ועל בסיס המידע הזה אנחנו ניצור מודעת לייקים.

תכירו את הכלי "נתוני שימוש קהל" של פייסבוק:

קמפיין לעסק

אחד הכלים האהובים עליי כשמדובר על חיפוש מידע על קהל בשביל לפרסם בפייסבוק.

למה זה כל כך טוב? פייסבוק למעשה נותנים לנו גישה למאגר הנתונים שיש להם על המשתמשים שלהם ובאמצעות זה אנחנו יכולים ליצור לעצמנו קהל יעד ממוקד.

אוקיי אז ראשית, תוודאו שאתם בוחרים ב"מיקום" את המדינה שאתם רוצים ליצור לה קהל.

כעת תכניסו ב"תחומי עניין" כמה תחומי עניין שמאוד ממוקדים לקהל שלכם, למשל אתם רוצים ליצור קהל לאנשים שמתעניינים בשיווק באינטרנט, אז תכניסו משהו כמו "PPC" "pay per click" "Internet Marketing" או "שיווק באינטרנט".

לאחר מכן תוכלו לראות את כל הפרטים הבאים על הקהל הזה:

  • גיל – אחוז הגילאים הדומיננטי ביותר שמתעניין בתחומי העניין שהכנסתם באותה מדינה.
  • מין – זכר או נקבה, עוזר מאוד כדי למקד את המודעה. למשל אתם רואים ש80% מהקהל הוא נשים אז תרצו להרים קמפיין רק לנשים
  • סטטוס מערכת יחסית – נשוי או רווק או גרוש, יכול להתאים למי שמשווק אתרי הכרויות למשל.
  • רמת השכלה – יכול להתאים למי שמשווק קורסים באוניברסיטאות או מכללות למשל.
  • תיאור משרה – יכול לעזור אם מה שאתה מפרסם מתאים רק לאנשים למשל ממשרה מסוימת לדוגמה, אתה מפרסם משהו שקשור למכירות, תוכל לשווק לאנשים שעובדים בתחום הזה.
  • סימוני "אהבתי" בדפים, יכול לתת לך רעיונות לעוד תחומי עניין שאתה יכול להכניס, או להכניס אפילו את הדפים האלה בתחומי העניין
  • מיקום – ייתן לך מידע על איפה בדיוק הקהל הזה נמצא ברובו במדינה. תוכל להרים קמפיין רק על הערים המרכזיות למשל.
  • יש גם "פעילות, משק בית ורכישה שזה בעיקר מתאים לקהל בארה"ב.

תאספו את כל המידע שאתם יכולים מהנתונים שתקבלו ותיצרו לעצמכם קהל ממוקד!

אם אתם רוצים ללמוד על עוד דרכים ליצירת קהל יעד ממוקד בפייסבוק כדאי שתקראו את המדריך הזה.

שלב 2: יצירת מודעת הלייקים

כנסו ל"צור מודעה חדשה" בפייסבוק ותלחצו על מעורבות ולאחר מכן על "סימוני "אהבתי" בדף"

קמפיין פייסבוק לעסק שלב 2

מעולה.

עכשיו מלאו הנתונים לפי המידע ששאבתם מהAudience Insights.

  • מיקום
  • גיל – שימו את הגיל שהקהל שלכם נמצא בו על בסיס מה שגיליתם, למשל 25-56
  • מין – בחרו זכר או נקבה בהתאם.
  • שפה – אם אתם מפרסמים בארץ למשל, כדאי שתרשמו שם עברית ורוסית.
  • תחומי עניין – מלאו בהתאם.
  • יש אפשרות גם של "אל תכלול" ושם אתם יכולים להכניס גם תחומי עניין, למשל אתם לא רוצים לפרסם למגזר מסוים תכניסו תחומי עניין שמתאימים למגזר הזה והמודעה לא תוצג להם.
  • תקציב – תלוי בכם, אם אין לכם הרבה, תתחילו עם משהו כמו 50 שקל ליום ואם המודעה טובה תעלו כל יום קצת באיזור ה15-25%

Creative

תמונת המודעה – יש לה מטרה אחת עיקרית והיא למשוך את תשומת הלב של הגולשים.

וודאו שהיא יוצאת דופן, מוזרה או מצחיקה זה יכול מאוד לעזור  בעניין. אפילו תמונה שהיא מאוד צבעונית כמו ירוק, כתום, אדום, צבעים שמושכים את העין.

כותרת: תסבירו בדיוק מה המטרה של המודעה, תהיו ישירים. למשל אתם מפרסמים קורס על איך לפרסם בפייסבוק, תרשמו כותרת: "קבל הדרכה חינמית על איך לפרסם בפייסבוק."

בתיאור תסבירו על הכותרת. למשל: "בהדרכה הבאה אני עומד להסביר לכם צעד אחרי צעד איך תוכלו לפרסם בפייסבוק בצורה יעילה ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים חדשים!"

תוסיפו קריאה לפעולה או בכותרת או בתיאור, חשוב מאוד.

קמפיין פייסבוק לעסק

זהו חברים עד כאן המאמר " קמפיין לייקים לדף הפייסבוק ב2 שלבים מהירים".

מתוייק תחת: כלים עסקיים מתוייג כ:ניהול עסק, פייסבוק לעסק, קידום אורגני, קידום ממומן, קמפיין בפייסבוק

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

10 אפליקציות לניהול העסק שכדאי לכם להכיר

עושים שירות חובה: איך הפך שירות לקוחות 24/7 למצרך הכרחי לעסקים ומוסדות

תוכנית עסקית להבראה והתייעלות העסק

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·