זמן שווה כסף את זה כולנו יודעים ומבינים, אך כיצד ניהול זמן נכון יכול לסייע לכם לייצר הרבה יותר כסף באותו פרק זמן? על ניהול זמן נכון לבעלי עסקים בכתבה שלפניכם.
ניהול זמנים כפי שסקרנו בכתבה 9 עקרונות לניהול עסק מצליח הוא ללא ספק אחד האתגרים המקצועיים העומדים בפני כל אנשי ונשות העסקים, היזמים העסקיים ובעלי המקצועות החופשיים שבינינו. במקרים רבים, אנו מוצאים את עצמנו עסוקים ב-"כיבוי שריפות" הגוזלים מאיתנו זמן יקר אותו נתקשה להשיב לעצמנו גם אם ממש (אבל ממש) נתאמץ.
מנהלים עסקיים ניהול זמן נכון ועקבי, יאפשר לנו לנתב בהצלחה את דרכנו למטרות השונות אותן אנו מציבים בפנינו ובכך להימנע מכל אותם רגעים בהם אנו מכלים את זמננו לשווא. האצלת סמכויות היא אחת מהשיטות היעילות ביותר לניהול זמן נכון לבעלי עסקים, יזמים ובעלי מקצועות חופשיים, כאשר האצלת הסמכויות חולשת על כל הפרמטרים הנדרשים לצרכי תפעול עסקינו, לרבות, האצלת סמכויות בתחום שירות הלקוחות והפניית פניות טלפוניות של לקוחותיכם למוקדי שירות מענה אנושי לעסקים.
פתרונות השירות המוצעים לאנשי העסקים שבינינו על ידי מוקדי השירות החיצוניים, מאפשרים לנו לעסוק בליבה של העסק אותו אנו מנהלים ובכך לקדם את עצמנו לעבר המטרות העסקיות אותן הגדרנו לעצמנו לכל פרק זמן נתון. בנוסף, טיפול חיצוני מקצועי בנושא שירות הלקוחות מאפשר לכלל העובדים בעסק לעסוק בליבה של העסק ולא להתעסק במענה לפניות ובטיפול בפניות טלפוניות של לקוחות ובכך לקדם את פעילות בית העסק בכל רגע נתון.
הפתרונות המקצועיים המוצעים לכם על ידי מוקדי השירות החיצוניים כוללים בין היתר: מענה טלפוני אנושי לכל פנייה יזומה על ידי קהל לקוחותיכם, שירותי BACK OFFICE לתיאום פגישות, שליחת הצעות מחיר, מענה לדברי דוא"ל וכדומה, העברת הודעות לגורמים רלוונטיים אונליין ועוד מגוון רחב של פתרונות שירות המאפשרים לכם מצד אחד להישאר עם היד על הדופק בכל הנוגע לתפעול מערך שירות הלקוחות ומצד שני ליהנות מיותר זמן פנוי העומד לרשותכם לצרכי קידום ליבת העסק.
פתרונות אלו ונוספים המוצעים לכם על ידי חברות המתמחות במתן שירותי מענה אנושי לעסקים, מעניקים לכם יתרון משמעותי גם בכל הנוגע להיבטי חיסכון בעלויות וזאת בשקלול הזמן (שווה כסף) היקר אותו אתם "מבזבזים" על טיפול בפניות טלפוניות של לקוחותיכם. כיום, פתרונות השירות המוצעים לכם בתחום זה מותאמים לכל סוגי העסקים, החל מעסקים קטנים ובינוניים המונים מספר מצומצם של עובדים ועד לחברות מסחריות גדולות וגופים עסקיים הנעזרים במוקדי השירות החיצוניים במקביל לפעילותם של מוקדי השירות המתופעלים על ידי נציגי החברה.
בנוסף לשירותי המענה הטלפוני וניהול הפניות הטלפוניות של לקוחותיכם, תוכלו ליהנות גם ממגוון רחב של שירותים ייעודיים המותאמים לאופי הפעילות העסקית שלכם ולסוג העסק אותו אתם מנהלים וכל זאת במסגרת שירותי ייעוץ מקדימים המוצעים לכם על ידי נותן השירות.
כתיבת תגובה