אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / אינטרנט / המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום
אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

22 באוגוסט 2016 על ידי The Insider תגובה אחת

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השווינו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

החלטתם שהגיע הזמן לבנות אתר אינטרנט לעסק או לפחות לחדש אותו. אתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות בעסק שלכם והשותפים שלכם מגדירים אתכם מקצועיים בתחומכם, אבל מה אתם באמת יודעים על בניית אתרי אינטרנט? על אלף ואחת סוגי פלטפורמות שונות לבניית אתרים? קוד פתוח, אולי קוד סגור? מסביבכם ים של מידע לא מהימן (בלשון המעטה) שנכתב על ידי בעלי אינטרסים כאלה ואחרים (רק שתיקחו את המוצר שלהם). בנקודה שבה עסקים גדולים מכם עשויים ליפול – ותאמינו לי שמניסיוני למדתי שנופלים לא מעט, באתי לעשות לכם סדר. לאחר קריאת הכתבה, תוכלו להבין בדיוק מה ההבדלים בין האתרים השונים ומה הכי מתאים לעסק שלכם.

ראשית, ברצוני לציין שזוהי הכתבה השלישית בסדרת המאמרים לבניית אתר אינטרנט לעסק. אם עדיין לא קראתם את הכתבות הקודמות, אני אני ממליץ לקרוא אותן בעיון. ההחלטה בדבר האפשרויות והגדרת המטרות כאשר אתם נכנסים לתחום הדיגיטלי, היא ללא ספק כבדת משקל שיכולה לעשות את ההבדל בין הצלחת העסק לכישלון (ואני ממש לא מגזים).

  • דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק
  • המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתרי אינטרנט שונים למגוון צרכיםכיצד לבחור אתר אינטרנט לעסק

לשאול איזה אתר הוא הטוב ביותר זה כמו לשאול מה יותר טוב, רכב ספורט או ג'יפ. ברור לכולנו שכל סוג רכב במקרה שלנו בא לתת מענה לצרכים אחרים – בהתאם לאופי הנהג. בבניית אתר אינטרנט לעסק, המצב אינו שונה. לפני שאתם רצים לסגור עסקה, אפיינו את הצרכים שלכם בצורה מפורטת. אפיון איכותי וקבלת החלטות נכונה, יכולים לקבוע את מידת ההצלחה או הכישלון. העובדה שאתם חושבים על השקעה כספית באתר האינטרנט שלכם, מוכיחה שאתם לוקחים את העניינים ברצינות המתבקשת.

אפיון אתר האינטרנט

בחרתי לסקור את האפשרויות הבולטות – אלה שמכסות לפי דעתי למעלה מ-90% מסוגי האתרים השונים לעסק. יחד עם זאת, ברצוני לחזור למאמר הראשון בסדרה ולהזכיר לכם שלא משנה כמה האתר שלכם יהיה מעוצב ומדהים, אם הוא לא מקודם ואם אין בו תנועה – הוא לא שווה כלום – כמו יותר מ-95% מהאתרים ברשת. לכן, לפני שאתם הולכים לבנות את האתר היפה ביותר שנראה בעולם, תשאירו תקציב לצורך שיווק וקידום במנועי החיפוש. אתר סביר במקומות הראשונים, שווה הרבה יותר מאתר מדהים בעמוד השלישי, מה גם שבעזרת עיצוב נכון (ולאו דווקא יקר) תוכלו להגיע לאחוזי המרה מרשימים (וזה מניסיון).

אתרי תדמית

אתרי תדמית הם מהאתרים הנפוצים ביותר באינטרנט ונותנים מענה לצורך הגדול ביותר של בעלי עסקים – להציג את עצמם ואת השירות שהם מעניקים באופן הברור והמכובד ביותר. אתרי תדמית, יכולים להכיל החל מעמוד בודד (דף נחיתה או אתר שכולו מתבסס על עמוד אחד ארוך) ועד לאלפים, לרבות גלריות, טפסי צור קשר
וכמעט כל מה שתעלו על הדעת. בקטגוריה זו בחרתי להכניס גם את הבלוגים השונים מטעמי נוחות ומאחר שכמעט שאין הבדל טכני בין המערכות.

אם אתם בעלי עסק שמחפשים נראות ולהגדיל את כמות הפניות שלכם – אתר תדמית ייתן לכם את המענה. אתרי תדמית הם מהזולים ביותר באופן יחסי לשאר הפלטפורמות שנסקרות בכתבה.

אתרי מכירות

במקרים שאתם מוכרים מוצרים מוחשיים, אתר תדמית עשוי שלא לספק אתכם. אינני מדבר על מכירה של מוצרים בודדים מאחר שבמקרה שכזה, אתר תדמיתי יכול לתת מענה מעולה (וזול הרבה יותר).

עולם אתרי המכירות עצום. מגוון רחב של פלטפורמות ואפשרויות של הצגת המוצרים ואיך לא – מערכות הסליקה השונות. אתר מכירות יקר הרבה יותר מאתר תדמית – הבדל שנע בין מאה אחוז לאלפי אחוזים, ולכן דורש תכנון קפדני. יתרה מכך, ההוצאות השוטפות עשויות להכביד, אם לא מבצעים סקר שוק וחוברים לספקים האטרקטיביים ביותר – אני מדבר על שירותי אחסון, סליקה וכמובן חברת בניית האתרים.אתרים באינטרנט

פורטלים ממוקדים (אינדקסים)

אם יש לכם רעיון לפתיחת פורטל/אינדקס עסקים שבו תוכלו לפרסם בעלי מקצוע ושירותים מסוגים שונים, אתם צריכים להעיף מבט נוסף בסעיף אתרי המכירות. הסיבה לכך פשוטה מאחר והמאפיינים דומים מבחינת העלויות והתכנון הדרוש (ממשקי התחברות, מעקב אחר פניות ועוד). מעבר לכך, במקרים רבים, הפלטפורמות המוכנות אינן יספיקו לכם (מעקב וחיוב פניות נכנסות וכדומה) ועל כן תזדקקו לשירותי תכנות והתממשקות נוספים – דבר שעשוי להוביל לעלויות גבוהות במיוחד – בדרך כלל הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

כדאי שתדעו שפורטלים ממוקדים יכולים להניב רווח רב, אך האתגר הגדול הוא להביא גולשים לאתר (קידום ושיווק). היכן שיש כסף גדול, בדרך כלל התחרות עולה כמה מדרגות…

אתרים עם דרישות מיוחדות

יש לכם רעיון לאתר שאף אחד עוד לא חשב עליו? סיכוי סביר שתזדקקו לשירותי תכנות ואפיון מיוחדים, מהסוג שעולה בדרך כלל הרבה כסף.

הערה – יתכנו שילובים מסוגים שונים – לדוגמה, בלוג עם אתר מכירות או אתר מכירות בשילוב אינדקס. האפשרויות אינן מוגבלות.

אז איזה אתר מתאים לעסק שלכם?

ישנן שתי בעיות נפוצות שגורמות למוכשרים ביותר להרגיש מטומטמים – הראשונה – היעדר תקציב לשיווק וקידום – דנו בזה בתחילתו של המאמר ונמשיך לדון בזה בסיום המאמר. השנייה – בחירת מערכת שכובלת אתכם אל חברת בניית האתרים – הטעות המעצבנת ביותר.

זה בדיוק המקום, להעלות את נושא הקוד הפתוח או סגור. ראיתי המון תכנים בנושא – מה עדיף, למה וכמה. בשורה התחתונה, אחוז גבוה ממה שנכתב בנושא, הוא פשוט מוטה, מטעה ומשרת אינטרסים של חברות בניית אתרים כאלה ואחרות שהמשותף לכולן הוא היתקעות בשנות ה-90. בפעם הבאה שמישהו אומר לכם שוורדפרס מערכת לא בטוחה או אמינה, תעשו כן עם הראש ותמשיכו הלאה, תוך מחיקת שמו של האדם שאמר את זה מרשימת אנשי הקשר שלכם (אם שמרתם). משפט שכזה, יכול לשמש כגלאי שרלטנים הטוב ביותר שקיים.

בקיצור, מה שאני רוצה לומר הוא שהאתר שלכם הוא הנכס הבלעדי שלכם. בלי סיפורים מיותרים. אתם משלמים עליו פעם אחת ואם תרצו לשפר, לתחזק וכדומה, תוכלו לשלם למי שתרצו בלי הסדרים שכובלים אתכם לחברת בניית אתרים מסוימת. לכן, דרשו מערכת עם קוד פתוח בלבד! כזו עם קהילת משתמשים ענפה ושעונה על הצרכים שלכם.

סיפור קצר שממחיש את העניין: לפני שנתיים חברה מוכרת בתחום המכירות באינטרנט חידשה את אתר המכירות שלה. היא עשתה זאת בהתקשרות אל אחת מחברות בניית האתרים המוכרות בקרב חברות בסדר גודל שכזה בישראל. הם שלמו מעל חצי מיליון שקל, אך האבסורד הוא שהמערכת היתה סגורה – כזו שנגישה רק למי שבנה את האתר. ולכן נוצר מצב שעבור שינויים מצחיקים (כמו הטמעת קוד מעקב של גוגל אנליטיקס – פעולה של שתי שניות וחצי), הם דרשו 3000 ש"ח לא כולל מע"מ.  😯 וזו רק דוגמה אחת מיני רבות. אל תכנסו למקומות הללו ולא משנה כמה נציג המכירות נחמד.

ששת המערכות הנפוצות לבניית אתרים לעסק

אתרים בקוד סגור

לא לא ולא. אני מאמין שהאתר הוא הנכס שלכם וככזה הוא צריך להיות בשליטתכם המלאה. אם ישנו מקרה שבו אין לכם ברירה, אז אין ברירה, אך נקודת המוצא צריכה להיות הימנעות מבחירות מופרעות.

אתרים בקוד פתוח

זה סוג האתרים שאתם צריכים לשאוף אליו. האפשרויות עצומות וקהילות המפתחים עומדות על מיליונים (שזה קצת יותר ממה שמציעות חברות בניית אתרים בקוד סגור). כל האתרים ברשימה שלפניכם, תומכים בשפה העברית באופן מלא.

התפלגות השימוש במערכות ניהול לבניית אתרים בשנת 2016

התפלגות השימוש במערכות ניהול לבניית אתרים בשנת 2016

וורדפס

המלך הבלתי מעורער של עולם האתרים. עם אחוז משתמשים שמשאיר את כולם מאחור, אין מקום לטעויות. ממשק גמיש, ידידותיות מופלאה ואפשרויות אינסופיות, וורדפרסוורדפרס בהחלט המערכת המועדפת נכון לכתיבת שורות אלה. למען האמת, אין מערכת שמתקרבת לוורדפרס בכל מה שקשור לפונקציונליות, עיצוב ואפילו לקידום האתר במנועי החיפוש. זו מערכת בקוד פתוח שתמיד תישאר בבעלותכם. את מרבית השינויים תוכלו לבצע בעצמכם באופן פשוט למדי ולא נדרש מכם ידע בתכנות. תרצו לבצע שינויים מורכבים יותר? יש אלפי מתכנתים בוורדפרס שישמחו לבצע עבורכם את העבודה.

חסרונות

אין הרבה, אך כמו כל אתר, צריך לבצע עדכוני תוכנה מעת לעת וכשמדובר באתרים מסורבלים עם מערכות מורכבות במיוחד, אלטרנטיבות אחרות עשויות להיות עדיפות.

למה וורדפרס מתאים?

כמעט לכל סוגי האתרים, בדגש על אתרי תדמית, בלוגים, עמודי נחיתה, חנויות בגודל קטן עד בינוני (בין 1000 ל-1500 מוצרים) ואפילו אינדקסים (פורטלים).

מי משתמש?

הרוב…

Sony

The New York Times Company

BBC

ביונסה

והרשימה ארוכה…

ג'ומלהג'ומלה

מי זוכר שפעם ג'ומלה רצה ראש בראש עם וורדפרס… היו ימים. בסך הכל מדובר במערכת חביבה שדומה בתכונותיה לוורדפרס האהוב.

חסרונות

ראה ערך וורדפרס.

למה מתאימה ג'ומלה?

אם חפצה נפשכם באתר תדמית, ג'ומלה עשויה להיות אפשרות טובה. מעבר לכך, לפי דעתי וטעמי האישי (ויש כאלה שיחלקו עלי וזה בסדר), ג'ומלה תעשה כמעט כל דבר אבל פחות טוב מוורדפרס.

מי משתמש?

Unric

לינוקס

דרופלדרופל

מערכת מלהיבה עם יתרונות רבים שמתאימה לאתרים פשוטים ומורכבים כאחד – החל מאתרי תדמית, דרך חנויות ועד לרשתות חברתיות.

חסרונות

אינה ידידותית למשתמש הממוצע ביחס למערכות האחרות. כמו כן, על מנת לבצע שינויים, תזדקקו במקרים רבים למתכנת מנוסה, דבר שיכול לייקר ולעקב את העניינים.

למה מתאים דרופל?

כמעט להכל.

מי משתמש?

נוברטיס (חברת תרופות עולמית)

נוברטיס

Puma

מג'נטומג'נטו

אם נפשכם חפצה בחנות אינטרנטית, כדאי שתכירו את מג'נטו – הפלטפורמה שנוצרה בראש ובראשונה לבניית חנויות Ecommerce. המערכת כל כך טובה במה שהיא עושה עד שחברות ענק בחרו להטמיע אותה בחנויות שלהן.

למה מתאים מג'נטו

חנויות אינטרנטיות Ecommerce.

חסרונות

הקמת אתר מבוסס מג'נטו עשוי להיות יקר מאוד בהשוואה לחלופות. ממשק די כבד וכמעט כל שינוי מצריך מתכנת מיומן.

מי משתמש?

Huawei

Bulgari

חנות המזכרות של קבוצת ליברפול

דוט נטAsp.net.svg

תוכנה מבית מייקרוסופט. ניתן לעשות בה הכל ובצורה טובה מאוד – אחת כמה וכמה כשמדובר באתרי אינטרנט כבדים ומורכבים.

למה מתאים דוט נט?

כמעט להכל.

חסרונות

עלויות יקרות מאחר והכל נבנה על פי דרישת הלקוח כמעט מ-0. עלויות אחזקה יקרות יותר ביחס לאלטרנטיבות.

מי משתמש?

XBOX

Gettyimages

Encyclopedia

אפשרויות נוספות שכדאי לכם להכיר

לעתים, על מנת לקבל חשיפה באינטרנט, לא צריכים אתר. מעבר לכך, בנישות תחרותיות במיוחד, אתר אינטרנט עסקי לא יהיה יעיל ויגרום להפסדים. הסיבה לכך פשוטה. ניקח לדוגמה את הביטוי "הובלות". ביטוי תחרותי מאוד שעל מנת להשתחל במקומות הראשונים, צריך להשקיע כסף ומאמץ ניכרים. משאבים שבמקרים רבים, לא נמצאים בידי בעלי העסקים הללו. דוגמה נוספת תבוא לידי ביטוי באתר מכירות. מאפיינים של השקעה כספית גבוהה בהקמה שלא לדבר על תחרות ישירה מול ענקיות אינטרנט, הם לא בדיוק המודל הבטוח להצלחה.

הפתרון

במקום להקים אתר (או בנוסף להקמת אתר), תוכלו להשתמש בפלטפורמות מתקדמות ומקודמות. בחנויות לדוגמה, תוכלו להירשם לאחד מהשירותים הנפוצים ולמכור את המוצרים שלכם – דוגמאות לאתרים כאלה – איביי ואמאזון. אתם לא צריכים להקים אתר מכירות, אלא לשלם סכום מסויים וליהנות מהממשק המתקדם והחשיפה המדהימה. אם תחשבו על זה, זה הרבה יותר יעיל וזול במקרים רבים.

לידים/פורטלים

אם אתם בעלי מקצוע בוודאי שמעתם על לידים. השיטה פשוטה. אתם נרשמים לאתר מקודם בתחום עיסוקכם ובעבור תשלום, תקבלו פניות מלקוחות שהגיעו לאתר וזקוקים לשירות שאתם מציעים – מעין אתר מתווך בין הלקוח לביניכם. דוגמאות: מדרג, אתר מטפלים, אינדקס עורכי דין ועוד.

למה אתם צריכים לשים לב באתר האינטרנט שלכם

רספונסיבי

התאמה לניידים ולמסכים בגדלים שונים. הכוונה היא שהאתר יראה בצורה שונה ומותאמת לגודל המסך של המכשיר שבו צופים באתר. מוזר להזכיר את הנקודה הזאת מארח והיא כבר צריכה להיות נורמה ומי שלא עומד בנורמה הזאת, לא יוכל לשרת אתכם באופן יעיל (אפילו גוגל הכניסו את הפרמטר הזה לרשימת המדדים לציון האיכות של האתר).

נגישות

על פי חוק, כל האתרים החדשים, צריכים להיות מותאמים לבעלי מוגבלויות.

דומיין

אל תתפתו לחסוך כמה שקלים על שם מתחם. לא משנה באיזה דיל בחרתם, שם מתחם חייב להיות רשום על שמכם, עליו תתבצע עבודת הקידום של האתר במנועי החיפוש והוא ישמש כנכס האינטרנטי של העסק שלכם.

אחסון

על מנת להפעיל את האתרים שהוזכרו, עליכם לרכוש חבילת אחסון. ישנן סברות שונות, אך אני מציע ללכת על בטוח ולבחור חברת אחסון אתרים איכותית בישראל ולא רק בגלל התמיכה בעברית, ישנה סברה שטוענת שאחסון מקומי (בישראל) תורם לקידום. זה לא המקום לדון בשאלה, בטח כאשר ניתן להשיג אחסון איכותי במחירים מצחיקים בישראל.

יחס המרה

עיצוב מרהיב זה יפה אך חשוב יותר לבנות את האתר מתוך מחשבה על נוחות משתמש שיתרום ליחס המרה גבוה.

תשאירו כסף לשיווק

כאשר אתם מסיימים לבנות את אתר האינטרנט העסקי שלכם, העבודה רק מתחילה (קידום ופרסום). השאירו תקציב ראוי מאחר וזהו צינור החמצן של האת שלכם.

בניית אתר אינטרנט לעסק הוא נושא רחב כל כך שאפילו 2000 המילים שנכתבו כאן לא מספיקות לכסות את כולו.

יש לכם שאלות? חושבים ששכחתי משהו? אני מזמין אתכם לכתוב את תגובתכם.

מתוייק תחת: אינטרנט מתוייג כ:בניית אתר אינטרנט, הגנה על אתר אינטרנט, חברות קידום אתרים, לידים, מקדם אתרים, ניהול עסק, קידום אורגני, קידום אתרים בגוגל, קידום ממומן

תגובות

  1. שמואל אומר

    3 בינואר 2017 אל0:52

    יופי של כתבה.

    הגב

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

פותחים עסק – המדריך לפתיחת חברת הובלות

המדריך לעסקים לקראת סוף שנת המס 2016 – להורדה

geekapps – פלטפורמה חדשה ליצירת אפליקציה לעסק

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·