אינסיידר

מגזין עסקים ויזמות

  • אינטרנט
  • כלים עסקיים
  • עיצוב
  • צרכנות עסקית
  • פרסום
  • יצירת קשר
אתה נמצא כאן:בית / כללי / הטכנולוגיה שמאחורי כיפת ברזל שהפכה לדבר החם בהגנה האזרחית
כיפת ברזל

הטכנולוגיה שמאחורי כיפת ברזל שהפכה לדבר החם בהגנה האזרחית

15 בנובמבר 2016 על ידי The Insider כתוב תגובה

עם השינויים הגלובליים הפכו איומי הסייבר והטרור לאיום ממשי הנמצא בכל מקום בעולם. מתקני תשתיות, שדות תעופה, נמלים, מתקנים אסטרטגיים, בנייני ממשלה, אתרי תיירות מרכזיים  ועוד הפכו ליעד שיש להגן עליו.

mPrest, מפתחת מערכת השליטה והבקרה של כיפת ברזל, מציגה במסגרת התערוכה המלווה את הכנס, את המערכת האזרחית שפיתחה על בסיס מערכת השליטה והבקרה בכיפת ברזל. המערכת מבוססת על פלטפורמת  IOT ייחודית המתממשקת לכל הסנסורים והמערכות בארגון, מספקת שכבת הגנה חסינה ומאפשרת לארגונים שליטה מלאה ותגובה במהירות הבזק, תוך שליטה על המידע, עיבודו, העברתו לגורמים המתאימים וטיפול מקצועי ונקודתי בו בשגרה ובחירום.

mPrest הינה חברה מובילה בעולם השליטה ובקרה לעולם ה- IOT. הפלטפורמה של mPrest פועלות 24/7 בישראל, בצ'ילה, ארגנטינה, ברזיל, ארה"ב, רוסיה, סינגפור, הודו, תאילנד, וויאטנם, וכו', בתחומי הביטחון, בחברות חשמל, מים, באיתורן, בכיפת ברזל, בחברת החשמל, ב-NYPA (רשות החשמל של מדינת ניו יורק) ועוד. GE, OurCrowd ומשקיעים בינלאומיים נוספים השקיעו לאחרונה 26 מליון ד' בחברה.

לדברי נתן ברק, מנכ"ל mPrest: "טכנולוגיית ה-IOT, מאפשרת שליטה בממשקים רבים בארגונים באמצעות הצבת סנסורים המנטרים על בסיס קבוע פעילות ומייצרים הערכת מצב עדכנית בכל רגע נתון. באמצעות הסנסורים הפרושים מתקבלות כמויות מידע  עצומות במימדיהן. שימוש במערכת מאפשר שליטה אבסולוטית בנעשה בארגון, בעיר, בזמן אמת, תוך שילוב של מערכות ודיסיפלינות שונות בארגון".

בנוסף לכך ציין ברק: "המערכת של חברת mPrest  תאפשר לארגונים, לערים ומדינות להתמודד עם האתגרים של השנים הבאות מבחינת העלאת הפרודוקטיביות, שיפור וטיוב תהליכים, שיתוף מידע בזמן אמיתי בין כל בעלי התפקידים ומילוי המשימות באופן הטוב ביותר."

אנו מזמינים אתכם לבקר בתערוכה, לפגוש את נתן ברק ולהכיר מקרוב את אחד המרכיבים העיקריים שמאחורי הצלחת כיפת ברזל.

הכנס הבינלאומי לביטחון המולדת והסייבר נערך השנה בפעם הרביעית ומארח מאות אורחים מ- 80 מדינות בהם שרים, בכירי ממשל, מפקדי משטרות, ראשי ערים וגורמים עסקיים בכירים אשר הגיעו להכיר את  הטכנולוגיות הישראליות. הכנס מתקיים ביוזמת מכון היצוא ובשיתוף משרד הכלכלה והתעשייה, מטה הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, משרד החוץ, סיב"ט- משרד הביטחון, המשרד לביטחון פנים ורשות שדות התעופה.

בשנים האחרונות הפך כנס ביטחון המולדת והסייבר לאירוע בינלאומי מוביל וחשוב בעולם והשנה יעסוק לראשונה בממשקים שבין נושא האבטחה הפיזית והקיברנטית, בתחומים: מודיעין, פשעי סייבר ולוחמה בטרור, הגנה על תשתיות קריטיות, אתגרים וסיכונים בעולם גלובלי חכם, הגישה האינטגרטיבית  לניהול אירועים המוניים – והיערכות לחירום.

לצד הכנס מתקיימת תערוכה של כ- 160 חברות ישראליות המציגות את הטכנולוגיות והמוצרים המהווים את חוד החנית של התעשייה בתחומים אלה. הכנס מהווה הזדמנות אדירה עבור האורחים מחו"ל להיחשף להישגי לחברות הישראליות ולפתרונות הטכנולוגיים שהן מציעות, לקיים מפגשים עסקיים ולהביא ליצירת שיתופי פעולה בינלאומיים עם התעשייה הישראלית.

גני התערוכה ביתן 2 החדש, 15-16/11/16

מתוייק תחת: כללי מתוייג כ:עדכונים

כתיבת תגובה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הישארו מעודכנים

קבלו עדכון חודשי על כתבות מעניינות שהתפרסמו במגזין.
פרטיכם נשמרים במערכת ואינם נמסרים לגורם שלישי.

עשוי לעניין אתכם

נראות האתר של העסק שלכם בגוגל

מקדמים את האתר העסקי שלכם בגוגל? שלא יעבדו עליכם!

אתר אינטרנט עסקי אינו שווה הרבה אם אינו מקודם במנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים מבינים זאת ולכן שוכרים את שירותיהם של מקדמי אתרים מקצועיים. כמו בכל ענף, ישנם אנשי מקצוע איכותיים לצד חאפרים מזדמנים (שיכולים להיות גם חברות קידום גדולות). כך תדעו אם מקדם האתרים שלכם עושה את העבודה?

אתר אינטרנט לעסק

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בתשלום

וורדפרס, ג'ומלה, דוט נט, דרופל, מג'נטו או אולי בכלל מערכת האתרים המתוחכמת שהציעה לנו חברה לפיתוח ובניית אתרים. הרבה מאוד שמות והרבה פחות ידע. אז איך תדעו באיזו מערכת תבנו את אתר האינטרנט הבא של העסק? השוונו את האפשרויות המובילות כך שתדעו מה הכי טוב בשביל הכסק שלכם.

השוואת אתרי אינטרנט בחינם

המערכת הטובה ביותר לבניית אתר אינטרנט לעסק – אתרים בחינם

אתר אינטרנט עסקי הוא הרבה יותר מקישוט יקר. בעולם שבו יותר מ-95% מהאתרים לא מספקים את הסחורה לבעליהם ולעתים אף מהווים נטל, עלינו לעשות את הבחירה הנכונה כבר מן ההתחלה. הבשורות הטובות – יש הרבה מאוד אפשרויות מעולות.

אתרי אינטרנט לבעלי מקצוע

שרלטנות בעולם האינטרנט – אל תסתכלו בקנקן!

הבטחות כמו חול ואין מה לאכול – חוץ מאת הלב. והפעם – על חברות אינטרנט גדולות שמבטיחות ללקוחות הרים וגבעות ללא כל כיסוי. מתי מגלים את זה? אחרי שכבר שילמנו (והרבה). כתבה שכל בעל עסק שמעוניין לקבל פניות איכותיות מלקוחות צריך להכיר ולהפנים.

אישות תקנות הנגישות בכנסת

תקנות נגישות האינטרנט אושרו בכנסת

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, בדיון בראשות ח"כ אילן גילאון (מרצ), אישרה היום את תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תיקון, התשע"ז-2017, אשר נועדו לאפשר לאנשים עם מוגבלות שימוש שוויוני ברשת האינטרנט, תוך קבלת התאמות נדרשות. התקנות, אשר תיקונן גובש בהובלת נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, ייכנסו לתוקף […]

39 מיליון: 10 המפרסמים הגדולים של השנה לפרסום רכישות און ליין

מבדיקה מיוחדת של יפעת בקרת פרסום , עולה כי אתרי מכירות האונליין בישראל השקיעו בפרסום מתחילת השנה כ-39 מליון ₪. כמעט 4 מליון ₪ בחודש. האתר המוביל בפרסום הינו CHINA BUY עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-10.3 מליון ש"ח. באופן מעניין שם אתר זה דגש השנה על רכישת רהיטים מסין, תוך כדי שהוא מתחייב על […]

בניית אתר אינטרנט לעסק

דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם בונים אתר לעסק

אם אתה לא שם אתה לא קיים ואני טוען שאם אתם כבר שם, כדאי שתהיו עם כלים מנצחים. הכוונה כמובן לנראות של העסק שלכם ברשת האינטרנט. מה צריך לשאול, אילו אפשרויות עומדות בפניכם, כמה זה עולה ועוד תשובות שיקצרו את קבלת ההחלטות בדרך אל אתר האינטרנט המושלם – עבורכם.

כנס InfoSec 2018 : "שנת הגנת המידע"

בתחילת מאי (7/5) ייערך באולמי Lago ראשל"צ הכנס השנתי לתחום הגנת המידע והגנת הפרטיות InfoSec 2018. יהיה זה האירוע המקצועי היחיד והמרכזי המתקיים ביום בו נכנסות לתוקפן תקנות הגנת פרטיות חדשות הן באירופה והן בישראל, ולתקנות המחמירות הללו יש השפעה מכרעת על התנהלותם העתידית של ארגונים ועסקים. כאמור, ב-7/5 תיכנס לתוקפה הרגולציה האירופאית המקיפה ביותר […]

הגדלת שיעור המרה

איך לשפר את ההמרות באתר שלכם

המרות הן מילה שאנחנו שומעים יותר בעולם האינטרנט וכל מי ששי לו אתר, מנסה לקדם את האתר שלו או ליצור איזה קמפיין שיווק שומע מאנשי המקצוע על יחס המרות ותוהה במה מדובר. המרות הן למעשה מה שקורה כאשר לקוחות נכנס לאתר או לדף הנחיתה שלכם ומבצע פעולה, בדרך כלל אותה פעולה שאתם מכוונים אותם לעשות […]

תוצאות חיפוש בגוגל

7 דרכים לשפר את שיעור הנטישה באתר

שיעור הנטישה, או אחוז הנטישה (Bounce Rate) הוא אחד מהמדדים שהכי מעניין הרבה משווקי דיגיטל, אבל גם כזה שלא כולם בהכרח מבינים את המשמעות שלו, אז לפני שנצלול לעומק הדברים, הבא ניישר קו לגבי המשמעות של הבאונס רייט. גוגל מגדירים זאת כך: "Bounce Rate is the percentage of single-page sessions (i.e. sessions in which the person […]

הישארו מעודכנים

כתבות אחרונות

פותחים עסק – איך לפתוח עסק לגיזום וכריתת עצים?

geekapps – פלטפורמה חדשה ליצירת אפליקציה לעסק

רוצים לפתוח עסק? הנומרולוגיה יכולה לעזור לכם

כלים


מפת אתר

© Copyright 2016 אינסיידר - עסקים ויזמות · כל הזכויות שמורות ·